logo

Alfa Multimedia

Alfa Multimedia

banner
Przeskocz do treści
  • Aktualności
  • Alfa – Internet
    • światłowód i 60G Klienci indywidualni
    • „stare radio” 5 i 2,4 GHz Klienci indywidualni
    • Klienci biznesowi
  • Alfa-telefon
    • Usługa
    • Panel klienta
  • Alfa-vision
  • Zaufali nam
  • Regulamin
  • RODO
  • Kontakt

Regulamin

1. Alfa Multimedia sp. z o.o. jest operatorem świadczącym usługę dostępu do sieci Internet.

2. W ramach abonamentu przysługującego użytkownikowi na podstawie odpowiedniej umowy o korzystanie z usług transmisji danych, Alfa Multimedia sp. z o.o. zobowiązuje się do stałej gotowości do świadczenia określonych usług na rzecz Abonenta, w zakresie i na warunkach określonych w Regulaminie

3. Abonent zobowiązuje się do przestrzegania postanowień niniejszego regulaminu i uiszczania opłat.

4. Wysokość miesięcznego abonamentu uzależniona jest od prędkości świadczonej usługi (patrz umowa).

5. Wszelkie zmiany cen usług abonamentowych podawane są za pomocą komunikatów rozsyłanych pocztą elektroniczną i na stronie internetowej minimum 30 dni przed ich wprowadzeniem.

6. Zmiana cen usług nie stanowi zmiany warunków umowy.

7. Opłaty wnoszone są na konto bankowe:
Alfa Multimedia Sp z o.o.
BPH S.A. Oddział w Krakowie
nr konta w banku: 05 1060 0076 0000 3200 0125 8317
w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury.

Faktury rozsyłane są do abonentów pocztą elektroniczną na wskazane przez nich adresy e-mail.

8. Okres rozliczeniowy wynosi 1 miesiąc kalendarzowy.

9. Alfa Multimedia sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności, za skutki błędnego wypełnienia przez Abonenta przekazu pocztowego, lub przelewu.

10. W przypadku nie opłacenia przez Abonenta faktury w wyznaczonym terminie Alfa Multimedia sp. z o.o. wysyła pocztą elektroniczną lub listem poleconym pismo wzywające do wniesienia opłaty.

11. W przypadku braku wniesienia opłaty w terminie 7 dni od daty wysłania pisma wzywającego do jej uregulowania lub potwierdzonej przez Pocztę odmowy przyjęcia przez Abonenta korespondencji z Alfa Multimedia sp. z o.o. lub niemożliwości jej dostarczenia z przyczyn leżących po stronie Abonenta, Alfa Multimedia sp. z o.o. może zaprzestać świadczenia jakichkolwiek usług na rzecz Abonenta (zablokowanie dostępu do usług transmisji danych oraz ewentualnych usług dodatkowych).

12. Ponowne uruchomienie usług Abonenta wyłączonych z przyczyn wymienionych w pkt. 11 wymaga wniesienia jednorazowej opłaty wysokości 122 zł (z VAT) wraz z ewentualnymi odsetkami ustawowymi.

13. W przypadku opóźnienia wpłaty za abonament Alfa Multimedia sp. z o.o. zastrzega sobie możliwość odcięcia Abonentowi dostępu do sieci internet.

14. Osoby korzystające z usługi świadczonej przez Alfa Multimedia sp. z o.o, kwestionujące jakość tej usługi lub wysokość naliczonych opłat mogą wnosić reklamację.

15. Reklamacja musi zostać wniesiona pisemnie, nie później niż 7 dni od daty otrzymania faktury za reklamowany okres usług na adres:
Alfa Multimedia sp. z o.o.
ul. A11 nr 3
32-086 Węgrzce

16. W przypadku przekroczenia powyższego terminu (lub innej formy niż pisemna) reklamacja może nie zostać uznana.

17. Węzły telekomunikacyjne Alfa Multimedia sp. z o.o. czynne są przez 24 godziny na dobę, zastrzegamy sobie jednak możliwość krótkich przerw ze względu na czynności związane z obsługą systemu.

18. Za każdy 1 dzień awarii (powyżej 12 godzin) podczas którego nie było dostępu do usług transmisji danych (z winy operatora) Alfa Multimedia sp. z o.o. zobowiązuje się zwrócić użytkownikowi równowartość ceny 1/30 opłaty za korzystanie z usługi.

19. Czas awarii jest liczony od momentu jej zgłoszenia przez Abonenta, którego ona dotyczy.

20. Alfa Multimedia sp. z o.o. zobowiązuje się do podejmowania działań interwencyjnych i usunięcia niesprawności funkcjonowania sieci w maksymalnie krótkim czasie od momentu zgłoszenia awarii.

21. Alfa Multimedia sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za awarie wynikłe z przyczyn wyższych (klęski żywiołowe itp.), awarie wynikłe z winy operatora komunikacyjnego (np. awarie linii bezpośrednich) lub energetycznego (długotrwałe awarie energetyczne) oraz z przyczyn leżących po stronie Klienta

22. Alfa Multimedia sp. z o.o. nie ponosi również odpowiedzialności za usterki wynikające ze złego stanu technicznego lub zużycia technologicznego sprzętu posiadanego przez Klienta.

23. Awarie w dostępie do interentu u klienta wynikające z przyczyn wadliwego funkcjonowania sieci usuwane są na koszt Alfa Multimedia sp. z o.o. Awarie będące wynikiem niewłaściwej obsługi przez klienta (uszkodzenie sprzętu, przekonfigurowanie parametrów dostępu itp.) usuwane są na koszt klienta wg stawek w cenniku.

24. Alfa Multimedia sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści przekazywane podczas korzystania z usługi dostępu do internetu.

25. Wszelkich zmian, przeróbek lub ingerencji w sieć może dokonywać jedynie firma Alfa Multimedia sp. z o.o. lub osoba przez nią upoważniona. Uszkodzenia sieci wynikłe z winy Klienta będą usuwane na koszt Klienta.

26. Umowa o korzystanie z usług transmisji danych może być rozwiązana przez Strony umowy w każdym momencie, z trzydziestodniowym okresem wypowiedzenia na piśmie.

27. Umowa może zostać rozwiązana przez Alfa Multimedia sp. z o.o. bez zachowania terminu wypowiedzenia w przypadku:
– nieuregulowania przez Abonenta w terminie opłat za korzystanie z usługi.
– następnego dnia po otrzymaniu przez Alfa Multimedia sp. z o.o. potwierdzonej przez Pocztę odmowy przyjęcia przez Abonenta korespondencji z Alfa Multimedia sp. z o.o. lub niemożliwości jej dostarczenia z przyczyn leżących po stronie Abonenta.
– świadomego i nieuzasadnionego powodowania zjawiska przeciążenia usług np.: natłoku w sieci transmisji danych lub przepełnienia zasobów usług o wartości dodanej dla transmisji danych, (np. pamięci masowej systemu poczty elektronicznej).
– próby nielegalnego wejścia do zasobów systemów informatycznych będących w posiadaniu innych użytkowników sieci Internet.
– prób niszczenia lub ingerencji w infrastrukturę sieci internetowej Alfa Multimedia sp. z o.o.
– przekazywania przez Abonenta danych konfiguracyjnych uzyskanych od firmy Alfa Multimedia sp. z o.o. osobom trzecim.
– wyprowadzania łącza poza lokal bądź udostępniania usług transmisji danych dostarczanych przez Alfa Multimedia sp. z o.o. osobom trzecim. Punkt ten nie ma zastosowania w stosunku do osób, które uzyskały pisemną zgodę Alfa Multimedia sp. z o.o. na taką działalność.

28. Z dniem rozwiązania umowy Alfa Multimedia sp. z o.o. zaprzestaje świadczenia na rzecz Abonenta usług objętych rozwiązaną umową.

29. W przypadku rozwiązania umowy sprzęt pozostaje własnością Abonenta.

30. Sprawy nieuregulowane umową regulują przepisy Kodeksu Cywilnego i Ustawa Prawo Telekomunikacyjne z dnia 21 lipca 2000 z późniejszymi zmianami.

Biuro
Węgrzce ul. A 11/3

Alfa Multimedia Sp. z o.o.
ul. A11 nr 3
32-086 Węgrzce (Gm. Zielonki)

e-mail: bok@alfamultimedia.pl
nr tel: 505 105 077 ; finanse: 536 105 077

Projekt i wykonanie strony internetowej - secretcats.pl